Šarmantan poput većeg brata, četvrtlitreni Caballero nudi vrlo upotrebljiv paket osobina i odličan je izbor za urbane sredine, ali i kraće vikend izlete.
Talijanski Fantic, uvjerili smo se testirajući Caballero 500 Rally, radi vrlo dobar posao. Mjesto radnje je tvornica nedaleko Trevisa, u kojoj se sklapaju svi njihovi modeli, uključujući i testirani Caballero 250 Scrambler. Jednako je korpulentan poput inačice od 500 ccm jer koristi identičan krom-molibden okvir, ovjes i periferiju, ali pogonska jedinica broji 250 ccm. I to je zapravo jedina ‘inozemna’ komponenta koju potpisuje Zongshen, kao i u slučaju modela od 500 ccm koji nas je vrlo ugodno iznenadio.
Na raspolaganju su Euro5 modeli od 125 i 500 ccm, koji po novom koštaju 46.000, odnosno 61.000 kn. Međutim, na zalihama je još uvijek dostupna određena količina Euro4 modela od 250 ccm, pa je Caballero 250 Scrambler dobra prilika za kupnju jer je marginalno skuplji od Euro5 125-ice. A ipak nudi mnogo više.
TEHNIČKI PODACI
Fantic Caballero 250 Scrambler
Motor
Tekućinom hlađeni, jednocilindarski, četverotaktni, jedna bregasta osovina u glavi, četiri ventila, klasičan karter, ubrizgavanje goriva promjera 34 mm, višelamelna spojka u ulju, mjenjač šest stupnjeva, završni prijenos lancem
Promjer x hod 77 x 53,6 mm
Obujam 249 ccm
Snaga 25 KS pri 8500 o/min
Okretni moment 22 pri 6500 o/min
Okvir i ovjes
Okvir od čeličnih cijevi, sprijeda USD-vilica promjera 41 mm, straga amortizer s progresivnim polužjem, sprijeda disk promjera 320 mm i četveroklipna čeljust, straga disk promjera 230 mm i jednoklipna čeljust, ABS
Kotači aluminijski obruč sa žbicama, 2.50 x 19 i 3,50 x 17
Gume 110/80 R19, 130/80 R17
Gume na testnom vozilu Mitas E-07
Masa i dimenzije
Međuosovinski razmak 1425 mm, hod ovjesa sprijeda/straga 150/150 mm, suha masa 130 kg, nosivost 177 kg, visina sjedala 820 mm, spremnik goriva 12 litara
Garancija dvije godine
Cijena 47.500 kn (model Euro4)